سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 نمونه از مهم ترین استراتژی های کسب و کار

1- به دنبال فرصتی مناسب باشید

ارتباط با افراد مناسب باعث جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه شما می شود. زیرا که بسیار مهم است که مشتریان بالقوه استارت آپ شما را شناسایی کنند تا کسب و کار شما رونق یابد. درواقع شما باید بر آن دسته از مشتریانی که به کسب و کار شما اهمیت می دهند تمرکز کنید. همچنین تمرکز و استفاده از شتابدهنده های مناسب نیز می تواند در توسعه کسب و کار و استارتاپ ایرانی شما کمک شایانی باشد.

2- تمرکز بر نیاز مشتری در توسعه استارتاپ ایرانی

ایده ای که شما در استارت آپ یا کسب و کار خود ارائه می دهید با آنچه که مشتری نیاز دارد نباید تفاوت زیادی داشته باشد. اگر به دقت به مشتریان خود توجه کنید، می توانید کسب و کار خود را با نیازهای آنان مطابقت دهید و منجر به افزایش رضایت آنان از استارت آپ خود شوید. در اصل باید با توجه به مسائل و نیازهای مشتریان، محصول یا خدمات را در قالب استارتاپ ایرانی ارائه دهید، در غیر اینصورت مشتری به رقبای شما رجوع خواهد کرد.

3- فعال بودن

فعال شدن در انجمن هایی با موضوع استارت آپ خود بخشی از نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند. زیرا که می توانید مشتریان بالقوه خود را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید و در نتیجه سفارشات پی در پی در شرکت خود داشته باشید.

برای کسب اطلاعات در خصوص واژگان استارتاپی و ... تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

دریافت کد تخفیف ایسمینار با پیدایش

منبع